lauantai 6. lokakuuta 2012

Elämän aakkoset

A

Aurinko. Se lämmittää ja tuo valoa elämään.

B

Bloggaus. Tää on jo osa mun elämää, en mä vois vaan unohtaa tätä. 

Britannia. Mun unelmien maa.


C

CD. Cd-levyt on jäämässä historiaan, mutta mä silti ostan musiikkini aina levyinä. c:

D

Drawing. Piirtäminen, mun rakas harrastus jota multa ei saa viedä pois. Opin kesällä monen viikon ähertämisen jälkeen piirtämään ihmisen ja oon ylpee itestäni!

Dancing. Tykkään tanssia, vaikka en osaa..


E


Englanti. Yleisin kieli jota käytän netissä.


Elämä on. Sen kuulee mun suusta usein.

Editing. Muokkaus, tykkään väsätä Gimpillä ja PicMonkeyllä vaikka mitä kivaa.. :D
tää on tehty PM'llä
ja tää taasen Gimpillä

















F

Fanitus. On jotain mitä teen joka päivä... xD Ja jokainen saa fanittaa ketä tahansa, eikö?


Frendit. Ihana ohjelma.♥ 














G

Google. Mitä me tehtäis ilman Googlea?

H

Hevoset. Ja etenkin suokit. Me ollaan suomenhevosille paljon velkaa, ne kuljetti sotilaille sodan aikana ruokaa, postia kotirintamalta, kuljetti haavoittuneet kenttäsairaalaan. Ja voisi olla ettei ilman suomenputtejen apua, Suomi ei olisi itsenäinen valtio.












I

Ihminen. Me ollaan kaikki ihmisiä. (en keksiny xD)

J

Joulu. On kohta ja saa lahjoja ja saa laulaa joululauluja :DD

Järvi. Järvellä on ihanaa.


K


Goldbrick's Axel "Aksu" :3
Koira. On mulle läheinen eläin.















L

 Laulaminen. Tykkään laulaa, ja osun säveleen, mutta laadusta en tiedä.

M

Musiikki. On mulle tärkeää, laulamalla ja kuuntelemalla pystyn rauhottumaan ja keskittymään paremmin.


Mika. Ei kovin tunnettu (ainakaan Suomessa) mutta mahtava laulaja.

Maailma. Paikka jossa asumme, pitäkää siitä huolta.














N

Nauru. Nauran ihan liikaa. Mutta nauruhan pidentää ikää.

O

Onni. Onnea on omistaa monta ihanaa ystävää.

P

Pelko. Jokainen pelkää joskus.

Q

Queen of England on Elisabeth II.

R

Rakkaus. Jokainen voi löytää rakkauden.

S

SAR. Järvipelastus on mulle läheinen harrastus. 

Sherlock. Paras ohjelma mikä on ikinä tehty.

T

Taide. Taidetta on monenlaista ja sitä pitää osata arvostaa.

U

Uutinen. Voi olla iloinen tai surullinen.

V

Villasukat. Rakastan lämpimiä, rakkaudella tehtyjä villasukkia pakkasella.

W

Wikipedia. On hyvä paikka tietojen etsimiseen.

X

X-akseli. En ole matikkaihmisiä, toisin kuin Iida.

Y

Ystävä. Ystäviä voi saada ympäri maailmaa, ja heistä voi tulla yllättävän läheisiä.

Z

ZzzZZzz... Tykkään nukkua pitkään.

Å

Å. On ruotsalainen kirjain.

Ä

Äiti. Henkilö joka rakastaa sinua sellaisen kuin olet.

Ö

"Ööööööö, niin mitä sä sanoit?" hämmenyn helposti ja silloin kysyn näin.

Tässä oli mun elämän aakkoset. (:

1 kommentti: